1. Startside
  2. Penner
  3. Reklamepenner

Reklamepenner med trykk

Liker du også å ha mye å velge mellom? Perfekt! Hos oss kan du faktisk velge mellom mer enn 300 ulike reklamepenner med trykk. Hos oss finner du også alle de kjente varemerkene som Bic, Prodir, Schneider, Senator og Stilolinea. I utvalget finnes også mange modeller som kan bestilles med rask levering og et lite minimumsantall. Vi har også et stort antall billige reklamepenner med logo til deg som er spesielt opptatt av prisen. Hos oss er det lett å kjøpe reklamepenner. Bare finn din nye favorittpenn og la oss lage en skisse etterpå. Smidig, eller hva?

370 produkter
Trenger du hjelp?
Vi hjelper deg gjerne.
22 50 11 50
Man-fre 08.30 - 17.00
Chat
Start en chat, så hjelper vi deg.

Reklamepenner med trykk

Reklamepenner med trykk er fortsatt en av de mest klassiske, populære og effektive profilproduktene som finnes. Hvorfor? Jo, antagelig fordi de er veldig nyttige, billige og passer til de aller fleste foretak og bransjer. Dessuten brukes penn og papir som aldri før, til tross for alt pratet om det papirløse samfunnet. Følelsen av å ta tak i en ny og god penn og duften av et nytt, hvitt ark kan man ikke sammenligne med opplevelsen på en datamaskin. Derfor er det ikke rart at vi så ofte finner en favorittpenn som vi holder ekstra hardt i og som kjennetegner oss selv. Den kan være eksklusiv, myk, fargeglad eller kanskje miljøvennlig. Uansett hvilken som er din favorittpenn eller til hvilket gjøremål den skal benyttes, så har vi i Axon Profil garantert noe for deg. Met et enormt sortiment og en lang erfaring hjelper vi deg gjerne med å finne riktig penn med trykk for deg.

Hvilken reklamepenn skal jeg kjøpe til min bedrift?

Før man kjøper reklamepenner til bedriften, anbefaler vi at man spør seg selv om følgende: hva er den viktigste egenskapen til en penn med trykk? Er det prisen, designet eller kanskje materialet? Hvordan skal deres nye penner med trykk brukes? Foruten å svare på disse spørsmålene, synes vi at den beste pennen er den som stemmer godt med den grafiske profilen til bedriften og som kan tilknyttes bransjen. Det kan handle om at reklamepennen matcher varemerket deres i farger, eller at materialet har kobling til de verdiene dere har. Blant det store utvalget, har vi dekket de fleste egenskapene, og har både billige og litt mer eksklusive reklamepenner som kan bestilles. De litt billigere pennene med logo, fungerer perfekt som giveaways på messer eller events. Finere, og penner i høyere kvalitet med gravering, passer kanskje bedre på kontoret eller som gaver til viktige kunder og leverandører. Vi synes at man bør satse på kvalitet og design ved bestilling av penner med logo. Husk at de skal representere bedriften og hva den står for, og da vil man så klart gjøre et godt førsteinntrykk. Ingen liker penner som ikke fungerer eller som er ubehagelige å holde i. Det skaper mer badwill enn goodwill. Hvorfor ikke satse på at de nye reklamepennene skal bli mottagerens neste favorittpenner? Da skulle de virkelig levere en god eksponering, og en positiv assosiasjon til deres bedrift i mange år fremover. Vil dere virkelig imponere mottageren, har vi også et stort utvalg av reklamepenner i høy kvalitet fra varemerker som Bic, Prodir og Senator.

Hvor mange reklamepenner bør man bestille, og når?

Mange stiller seg spørsmålet; hvor mange reklamepenner bør man egentlig bestille? Det kommer selvfølgelig an på bruksområdet. Om det handler om reklamepenner som skal deles ut på messer og events, så er en god tommelfingerregel å bestille minst 500 stykker. Penner er dog en profileringsartikkel som har en tendens til å gå raskt unna og det blir billigere desto flere man bestiller. Med andre ord bør man bestille flere enn man tror man trenger, så slipper man bestille oftere enn nødvendig. Bare tenk på at penneblekket normalt tørker ut etter 2-3 år. Derfor er det klokt å planlegge innkjøpet godt og kjøpe inn et antall som holder i ca. 1,5 år.

Hva skal man tenke på når det kommer til trykket på pennen?

Når det gjelder selve trykkoverflaten på en reklamepenn, er det så klart litt begrenset. Derfor anbefaler vi at man satser på et relativt enkelt trykk. De fleste kundene velger å trykke sin egen logo i rene farger og ikke for stor, for å unngå at det blir dominerende. En fremgangsrik kombinasjon, er å trykke nettadressen på ene siden og logoen på den andre. Det er et sikkert valg og resultatet blir ofte blendende vakkert. Trykkhøyden på en reklamepenn er ofte bare 7-9 mm, noe som kan være for lite om du har en logo med stor høyde eller små detaljer. Det finnes likevel mange reklamepenner som har en trykkhøyde på hele 20-25 mm. Den enkleste måten å finne disse modellene er å velge filtervalget "ekstra stor" under filteret "trykkoverflate". Selvfølgelig kan du også alltid spørre oss om hjelp. Vi har full kontroll på alt som gjelder trykk av reklamepenner.

Hvordan kan man spre sine reklamepenner?

Det å dele ut reklamepenner med eget trykk er en av de enkleste, mest effektive og billigste måtene å markedsføre seg på, du får spredd logo og budskap ut til alle. Denne profileringsartikkelen er helt enkelt til for å deles ut, og de fleste setter pris på en pen og behagelig reklamepenn. Om man først skal gi bort noe gratis, så er sjansen større for at man får noe tilbake. Dette er fordi de kjenner en viss takknemlighetsgjeld til giveren. Man høster som man sår, er et gammelt ordtak. Med andre ord, del ut så mange reklamepenner som mulig! Den vanligste måten å markedsføre seg på med reklamepenner, er å dele de ut til besøkende på messer og events. Dette blir som en gevinst for begge parter, der de besøkende opplever dere som generøse ettersom de har fått en gave. Videre kan besøkende nå skrive ned hva de ser og hva dere prater om, for så å ta med seg sin reklamepenn hjem etter at messen er over. Gevinsten for dere er den fortsatte eksponeringen, da spredningen ikke slutter i hjemmet, mange tar med seg reklamepennen på jobb. Der brukes den forhåpentligvis flittig, og påminner eieren om den positive opplevelsen fra messen. Men den eksponeres også for mange andre personer på kontoret, og kanskje bytter den eier noen ganger i løpet av levetiden. Andre på jobben, som kanskje ikke var på messen personlig, vil selvfølgelig også sette pris på en fin og behagelig reklamepenn. De leter kanskje også etter tjenester innenfor akkurat deres bransje. Foruten messer, events og konferanser kan det også være smart å legge ved reklamepenner i leveranser, eller å dele dem ut sammen med dokumenter som skal signeres. Det finnes også muligheten til å benytte dem som visittkort om man trykker logoen på den ene siden og navn, telefonnummer og e-postadresse på den andre. Et generelt tips er å bestille penner med eget trykk som stikker seg litt frem fra mengden og er iøynefallende. Det kan handle om et attraktivt design, farge eller funksjon. Trenger du flere tips er du hjertelig velkommen til å kontakte oss, så hjelper mer enn gjerne!

Miljøvennlige penner med trykk

Miljøvennlige reklamepenner med eget trykk, er noe som vokser mer og mer i popularitet. Kanskje fordi det gir en viss følelse med å kjøpe naturlige produkter der man vet at miljø, etikk og sosial rettferdighet kommer først. Det mest vanlige er at disse reklamepennene er laget av resirkulert plast, tre, papp eller mais. Det beste med dette økologiske alternativet, er at de prinsipielt holder samme prisnivå som øvrige penner. Vi er stolte over å kunne tilby et brett utvalg av miljøvennlige reklamepenner. Sjekk gjerne utvalget og bli inspirert du også!

Tør å bruke farge

Visste du at fargevalg sier mye om eget varemerke? Derfor må du passe på å bruke riktig farge på dine profileringsartikler. Her hos på Axon Profil, finner du et stort utvalg av reklamepenner med trykk i alle regnbuens farger. Velg den fargen som passer din bedrift og det budskapet du vil formidle. Mange bedrifter er ikke knyttet vare til én eller to bedriftsfarger, men kan plassere logoen på alle slags bakgrunnsfarger. Dette gjelder spesielt bedrifter som har en svart eller hvit logo. Det gir stor frihet til å tilpasse fargen på reklamepennen etter sammenhengen, og til det budskapet som skal formidles. Riktig farge på reklamepennen forsterker reklameverdien. Utforsk derfor gjerne de mer fargeglade pennemodellene nesten gang du skal kjøpe reklamepenner med trykk.

  • Sortere
    • Beste treff
    • Populæritet
    • Laveste pris
    • Høyeste pris
    • Leveringstid
    • Kvantitet
    • Navn
    • Nyhet
    • Leverandør
    Beste treff
    Populæritet
    Laveste pris
    Høyeste pris
    Leveringstid
    Kvantitet
    Navn
    Nyhet
  • Farge
    • Sort
    • Hvit
    • Rød
    • Blå
    • Grønn
    • Gul
    • Oransje
    • Brun
    • Rosa
    • Grå
    • Lilla
    Sort
    Hvit
    Rød
    Blå
    Grønn
    Gul
    Oransje
    Brun
    Rosa
    Grå
    Lilla
  • Merking
    • Trykk
    • 4-fargers fototrykk
    • Lasergravering
    Trykk
    4-fargers fototrykk
    Lasergravering
  • Blekk
    • Svart
    • Blått
    • Rødt
    Svart
    Blått
    Rødt
  • Utforming
    • Vridmekanisme
    • Trykkmekanisme
    • Lokk
    Vridmekanisme
    Trykkmekanisme
    Lokk
  • Grep
    • Med grep
    • Uten grep
    Med grep
    Uten grep
  • Pennekropp
    • Frost/ Transparent
    • Solid
    Frost/ Transparent
    Solid
  • Trykkflate
    • Ekstra stor trykkoverflate
    Ekstra stor trykkoverflate
  • Varemerke
    • Ballograf
    • Bic
    • Maxema
    • Pilot
    • Prodir
    • Schneider
    • Senator
    • Stilolinea
    • Svanemerket
    Ballograf
    Bic
    Maxema
    Pilot
    Prodir
    Schneider
    Senator
    Stilolinea
    Svanemerket
  • Eco
    • Eco
  • Ekspress
    • Ekspress